solus.blogg.se solus.blogg.se - En ö i havet

En ö i havet

Köpte dessa för 39kr från cubus och köpte också ett smyckes trädet från chili (:
 
Har läst lite ur en book som heter "en ö i havet" för er som älskar att läsa som mig! handlar om 2 systar från Wien som åker till Sverige, 
Om det är någon som vill veta mer om mig eller har en fråga så är det bara att kommentera så kollar jag på det,
 
ska träffa min kurator imorgon, har ju fått lite uppgifter från en läkare och hon ska kolla om jag har gjort dom och kolla läget, det är väldigt svårt för mig att snacka om mitt mående för andra,
den ända man kan prata öppet med är mitt ex, men han vill inte ha något med mig att göra,
fyfan för kärleksproblem right?
igentligen så borde jag skita i han, han skiter ju i mig?
frågade han om min mamma slog mig om jag kunde sova över hos han, fick ett nej eftersom han tror att jag kan använda det som en ursäkt att träffa han? han har haft en väldigt bitchig attityd mot mig, därför har jag inte smsat han i en vecka, 
 
  • Vill du snacka?
  • jag vet inte
  • vadå vet inte?
  • nej, vill inte snacka
  • varför?
Kommer inte riktigt ihåg all vår sms konversation men han skrev något i stil med att det inte var min plats att fråga?  att jag inte har någon j*vla rätt att fråga varför? 
känns som att jag ger och ger till folk och är ärlig och varm mot folk men får inget tillbaka?
 

Kommentarer:

1 Sara:

grymt pris, jättefina också!

Svar: Tack så mycket! älskar rea haha ;)
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se