solus.blogg.se solus.blogg.se - Döda mig

Döda mig

Jag är trött, och inte trött som att jag inte har sovit bra eller något utan
trött på allt jävla skit, på livet t.ex och minnena som jagar mig
 
jag är hela tiden spänd och väntar på att något ska hända, minnena jagar mig och mitt gamla rum väcker gamla minnen och kommer ihåg dom mer och tydligare
rädda mig tänker jag, men vem?
morsan? aldrig att hon hade kört i 4 timmar bara för att hennes dotter sitter där med ångesten som bubblar i sig och köttsårbilder i huvudet, hon förstår inte mina hjärnspöken eller hur hon ska hantera det när jag vill skada mig själv
låste in mig själv i toaletten ett tag och hon fattade vad jag gjorde "du kommer aldrig i hela ditt liv se en hund om du gör det igen"
vilket jag tycker är fel plus kommer ändå att skära mig...
 
 
RÄDDA MIG,RÄDDA MIG VILL SOVA TILLS VI SKA ÅKA, GE MIG ETT NORMALT LIV SNÄLLA
 
 
jag känner mig jätte sliten, vill bara gråta och skära
vill skrika ut att någon ska hjälpa mig 
vill skrika ut att någon ska döda mig 
men vem kommer att göra det?
 
har inte ens min jävla krans nummer i min telefon utan i min gamla som är hemma... FUUUCCK
 
känner mig jätte sliten och vill bara ge upp... det är jätte jobbigt att kämpa
vad kämpar jag för ens?

 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Minnena kan du tyvärr inte radera.
Du kan "bara" bearbeta dessa.
Försök, lilla rara du, att hålla emot att skada dig.
Den väntande terapin DBT, kommer att hjälpa dig.
Vet att tålamodet ligger långt ifrån dig och att det är svårt att orka vänta. Din mamma säger så till dig, för hon blir rädd. Hon vill inte att du ska göra dig illa. Fast i dina öron låter det som att hon hotar dig. Men hon säger så för hon älskar dig och vill ditt bästa. Hon har säkert svårt för att finna dom rätta orden som kan lägga sig som bomull runt ditt smärtsamma hjärta.

Svar: Önska att detta med kniv huggingen aldrig hände... detta har sättit stora sår i min själ, jag är ju tacksam att jag har henne, vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne!hittade några schäfer valpar på blocket som gick att tinga för väldigt lite pengar (1500kr) skrev för kanske två veckor sen att jag och min mor vill träffa valparna med sin mamma och ställa uppföddaren lite frågor om hunden och sjukdomar osv
men tydligen har folk redan tingat alla vilket får mig och min mor att känna att hon inte är en seriös uppföddare utan vill bara ha pengar... suck! tog detta lite hårt för att vara ärlig, hoppas att du mår bättre fina!
Lilla Solus

2 Johanna:

Det kommer bli bättre, det kommer ljusna någon gång. Och när den dagen kommer, kommer du vara lycklig över att du inte gav upp. Du är så himla stark och du kommer klara det här. Det finns såååå många människor som älskar dig och som inte skulle klara sig om du försvann! Du är viktig!
massa styrkekramar finis <3

Svar: tack fina <3 verkligen tack! jag kämpar det gör jag verkligen, men tyvär så finns det dåliga dagar men det är okej att falla! bara att försöka resa sig upp igen! tack fina för kommentaren, den var fin! hoppas att det är bra med digkram <3
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se