solus.blogg.se solus.blogg.se - 2014!

2014!

Hoppas att ni alla har haft en mysig jul och en fantastiskt nyår! 
 
det har gått ett tag sen jag sist bloggade jag vet inte varför för att vara ärlig?
min jul var jätte mysig, var hemma och åt god mat och fick presenter utav morsan och hon fick ett brev och ett läppstift som hon har viljat ha, fick 2 parfymer, en disel loverdose tror jag att den heter? någon svart/lila parfym och en parfym från clean som heter warm cotton och ett serum till ansiktet från vitamin e serien från the body shop som jag har viljat ha, jag är jätte tacksam över mina presenter och undrar vad ni fick!
 
men nyår firade vi nere i skåne... ärligtalat så skiter jag i om mamma vill åka dit nästa nyår, det ska fan inte jag! innan nyår var jag i skåne i september och då var det massa med pengabråk...
denna gången så:
firade inte min lillebror nyår med oss och stängde av sin mobil i 2 dagar (han är 14)
min äldsta bror vill inte ha kontakt med mig för att jag är atheist och skrev till mig via sms att dra år helvetet.... 
min lillebror tog en sax och klippte sönder mammas iphone5 laddare för han fick inte låna mammas kontokort för hon hade inga pengar ute, han hade lånat den dagen innan för att han ville klippa sig så han klippte sitt hår och köpte mat från burger king även fast gubben och mamma hade lagt timmar på att laga kalkon jävlen med potatis,sallad och desserter vilket är jätte respektlöst
 
vi har ingen kontroll över min lillebror alls... så tips om vad vi ska göra och hur vi ska hantera han hade både jag och min mamma uppskattat!
 
är jätte,jätte tacksam över att julen var så mysig, hade varit jätte tråkigt om julen firades i skåne för julen är och kommer alltid va speciellt för mig, var ju ingen snö under julen vilket säkert många kan tycka att det är tråkigt men det tycker inte jag haha, jag hatar kylan och vill ha värme och sol :3
 
jag kommer nog att göra ett nytt inlägg på söndag och ber verkligen om ursäkt till er som har skickat mail till mig och inte fått något svar och undrat om jag kommer att blogga och frågat om hur jag mår, jag är jätte tacksam över att ni ens skickar ett mail och frågar hur jag mår! jag hoppas att 2014 kommer att bli ett bra år för inte bara mig men för er också, vet att dom flesta som läser min blogg mår inte alltid så bra men jag hoppas att 2014 blir ett bra år för er! 
 

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Nämen hej och hallå och var fint att läsa ett inlägg av dig och få ett litet livstecken.
Min jul var si så där, men nyår var det lugnt, mycket för att det är min hunds afton.

Trist det där med din nyår och att din bror beter sig sådär. Min direkta tanke är att han mår mycket dåligt och behöver stöd och hjälp.

Kram på dig!

Svar: Nämen hej på dig med! tror också att han inte mår så bra heller men sen hänger han också med "dåliga" människor som kan också trigga hans beteende, får hoppas att det går över! hoppas att du hade en mysig julafton! fick du några presenter? :) kram!
Lilla Solus

2 En flicka som är stark:

Kämpa på kära du! Har själv levt med psykisk ohälsa under många år. Kram!

Svar: Tack för dina fina ord! kram
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se