solus.blogg.se solus.blogg.se - Små flummig när jag skriver detta inlägget.... tramadol

Små flummig när jag skriver detta inlägget.... tramadol

 
Känner mig jätte seg och deprimerad idag.... har halv sovit under lektionerna idag också, tog tram igår nog därför jag är så seg idag
vill bara sova och gömma mig från allt och alla i sängen.
 
idag så frågade en tjej i min klass om jag ville äta lunch med henne men jag sa nej, jag undviker matsalar, för mycket folk och oljud för mig, plus så vet jag att hon bara frågade om jag ville äta med henne för hennes vänner hade lektion och jag är bara ett jäkla andraval
som vanligt, har alltid varit ett andraval och när jag känner mig som ett andraval vilket jag gör nu så vill man bara hem och gömma sig i sängen... 

jag skriver nog massa med skit utan att jag märker det haha, sitter bakom skärmen och halv sover.
 
spam kollade på serien hannibal igår och åt choklad kakor som mamma bakade, choklad är typ en av dom bästa sakerna som finns, kommer ihåg när jag bakade kärleksmums med choklad i så la jag ca 50gram så säger mamma "du har lagt tillräckligt nu Bibi" så säger jag "finns inget som heter tillräckligt när det gäller choklad" och lägger hela packetet med choklad!
 
hepp, nu börjar lilla solus! hoppas att ni har det bra där ute! kram 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se