solus.blogg.se solus.blogg.se - DBT, böcker och ätit smörgåstårta för första gången?

DBT, böcker och ätit smörgåstårta för första gången?

Ett tag sen nu, hur är det med er? någon som kanske har hittat på något roligt medans jag inte har varit så super aktiv? 
 
Idag har man varit i DBT- grupp- saken, första gången jag ser tjejerna bli irriterad på varandra, var två tjejer som blev väldigt, väldigt sura på en tjej för att hon var väldigt orespektfullt och var aldrig tyst haha... men jaja ;) låter inte sånt dra ner mig, också en sak jag är glad över att jag inte är så nära folk, jag slipper allt skit snack, nu är jag ärlig, jag dömmer inte folk och jag snackar inte skit, när folk snackar skit om varandra så går jag bara bort, tål ikke falska människor, bortbortbort!
 
Morsan fyller år snart! eller inte snartsnart, men den andra april! har faktiskt redan köpt presenter :)
Min mamma har viljat ha denna oljan jätte länge så självklart köpte jag den till henne http://www.kicks.se/loreal-paris/hudvard/ansikte/serum-booster-olja-c187/nutri-gold-extraordinary-oil-face-p30442
köpte även ett glitter nagellack och en vatten fast eyeliner, hittar den inte i webbsidan, köpte också en anti-ageing handkräm till henne från biotherm men hittar den inte heller, suck haha! men hoppas verkigen att hon blir glad! och att hon inte får för sig att köpa hudoljan haha! vore inte så bra ju ;) tänkt köpa en smörgås tårta till henne också, smakade på smörgåstårta för första gången förra veckan och fyfan vad gott det var haha!
 
Nomnom <3
 
 
Någon som har köpt böcker under bok rean? Köpte detta iallafall :) :
 
Kungen! Älskar båda Carrie filmerna men orginalet kommer alltid va orginalet om ni fattar vad jag menar? och drömfångare, den filmen är också awesome, ska kanske ta och kolla på den, inte sett den på flera år!
 
 Och lite hundböcker också ;) 
 
 
Nu ska jag göra mitt jordgubbs te och kolla på tv med morsan

Kommentarer:

1 LORISSA LOVEBOMB:

I egenskap av svensklärare har jag köpt helt bisarra mängder böcker under bokrean, haha ;) Får se när jag har tid att läsa dem alla.

Hoppas att DBT:n trots vissa irritationer fungerar för hela gruppen. Själv går jag KBT för tvångssyndrom :)

sv: Verkligen, och allt annat som samerna får stå ut med, som att gruvor ska öppna på deras mark är helt horribelt... de förlorar fler och fler av sina rättigheter varje dag :(

Svar: Tack för kommantaren, hoppas att KBT går bra för dig!
Lilla Solus

2 Ann-Ki:

Sedan jag började följa din blogg har det hänt saker och ting och du har verkligen utvecklats och visar klart och tydligt ett bättre välmående. Att gå ifrån när det känns besvärligt är att fatta beslut och det är kanon och att du är full av energi och tänker så kärleksfullt om din mamma. Fina presenter hon har att vänta!

Svar: Tack :) Hoppas att hon blir glad!
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se