solus.blogg.se solus.blogg.se - Failure

Failure

Ingen bra dag alls....
missat läkare mötet.... FUUUCCK
vill bara isolera mig själv från alla och från mor 
varför jag vill inte ha med morsan att göra nu är att jag vet att hon kommer att få mig att känna mig som världens dåligaste dotter
hon ringde innan och självklart ska hon skälla ut mig sa till och med åt henne "mamma snälla sluta, jag mår redan jätte dåligt över detta, behöver inte sånt just nu"
nepp, hon  ska fortsätta...
 
så lilla solus har missat ett prov och ett möte ang DBT och läkare tiden
vill bara ligga i sängen och sova i några dagar
och att veta att jag ska till Skåne gör saken värre
det ända posetiva med att åka till skåne är ju hunden men just nu så orkar jag ingeting, har nyss lugnat ner mig lite från en gråt attack och ångest
jag vet inte vad jag ska göra, rena rama kriget där uppe, vill skrika efter hjälp men till vem? vem orkar lyssna på mitt tjat och mina hjärnspöken?
dom som förstår är mina bröder men har ingen kontakt med dom förutom den äldsta
han hade självmords tankar vid lumpen
den näst äldsta är en knarkare med mycket problem
min lillebror har till och med skurit sig själv och sett sin stora syster bli misshandlad flera gånger i sitt liv och torkat upp mitt blod
FUCK, varför är det så mycket problem i denna familj?
vill ha ett normalt  liv där man får bra betyg och den ända problemet i sitt liv är killar som krossar ens hjärta,
vill inte ha ett liv där man har sett sin farsa knivhugga sin mor eller se farsan misshandla sin mamma eller mig
vill ha ett friskt huvud
vill va smart med bra betyg så att någon jävel kan va stolt över en
vill va snygg och normal som alla tjejer i skolan, jag vet inte ens om folk lägger märke till mig för känner mig som en skugga, en ninja i skolkorridoren
you can't see me madafker 

sist  någon kallade mig sin bästis var la väl i 3-5an eller något, linnea och monika hette dom, men självklart så ska dom lämna mig när den dära tjejen med fint hår och fin kropp ska börja
 
jag sitter så där ensam och vill trycka i mig alla jävla piller jag har
snälla, låt morsan förstå att jag mår för dåligt för mer utskällning, jag är inte 12 år längre heller men i morsans ögon kommer jag alltid va en lillskit
kommer ihåg när jag fyllde 16, hon kallade mig för 14 åring, lite roligt
 
snälla gör mig trött någon, vill sluta tänka, vill sova hela dagen och inte tänka på skit
 
jag är en failure som tänker för mycket och oroar mig för mycket, är till och med orolig över min föddelsedag även fast den är i april, är orolig eftersom att jag känner mig som världens ensamaste flicka i världen när jag fyller år, får alltid ett återfall och världens gråtattack 
när man fyllde år sist så grät jag hela tiden, fick åka in och tejpa några dagar efter
 
jag tänker verkligen för mycket... snälla, hoppas att vi hittar en bra uppföddare så att jag kan ha det mysigt med min hund varjedag och gå ut med den, har till och med börjat spara till inlines så att jag och hunden kan åka tillsammans, ska spara till busspengar så att jag kan åka till valp och lydnads kurs, jag behöver rutiner i mitt liv och ansvar det hade varit nyttigt för mig, hade nog hjälpt mig med min sömn med!
 

Kommentarer:

1 Avius:

Du påminner om mig på många sätt i hur du tänker och känner. Förstår hur du menar med en del av dessa saker du går igenom :(
Jag tycker så hemskt synd om dig för hur du har det med allting. Hoppas ni kan få en supermysig hund som älskar dig ovillkorligt och alltid finns där <3

Svar: Tack fina <3 känns på något sätt tröstande att det finns folk som förstår hur det är att ha ett krig i huvudet den mesta tiden, hoppas att både jag och du kan må bra helt någon gång! tack för din fina kommentar, detta värmde verkligen
Lilla Solus

2 ♥ Ann-Ki ♥:

Hade önskat att jag hade förmåga att stötta och hjälpa dig med än vad jag hitintills har gjort. Vet att du uppskattar mina korta kommentarer här på din blogg och att du finner glädje i att titta in på min blogg. Att vi tidvis växlar privata e-post till varandra ger dig väl också någon form av att stå ut och att kämpa vidare. Jag finns här för dig, du får skriva till min e.post hur mycket du vill, glöm inte det! Kram

Svar: Tack fina, det känns varmt i hjärtat att du bryr dig och jag bryr mig om dig, blir alltid glad av dina fina kommentarer och att kolla på bilder på din fina vovve, jag är djupt tacksam över att det faktiskt finns folk som lägger en liten tid på att skriva något fint till mig som får mig att orka mer och känner mig faktiskt mindre ensam när du skriver till mig! har skickat ett mail till dig om du inte har sett den än, hoppas att det gör mig lite glad en liten stund i allafall! finns alltid här när du känner att skriva ut dig, bara att skicka till min e-post och spelar ingen roll om du skickar en text till mig som är lika lång som 2 a4 papper för jag kommer att läsa det och svara så snabbt jag kan! massa med styrke kramar till dig!
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se