solus.blogg.se solus.blogg.se - Krigar mot mig själv

Krigar mot mig själv

Krigarn' 
 
krigar mot tankarna och självskadetankarna
*DU MÅSTE ANDAS, ANDAS NU FÖRFAN DU SKA FAN INTE FALLA*
*DU ÄR INGETING ALLS, NOTHING,ZERO, EN JÄVLA LOSER*
 
jag krigar med allt jag har, är rädd att skotten är slut snart för detta gör en verkligen sjukt trött i huvudet och i kroppen
 
min rygg gjorde det ett helvete för mig på morgonen, låg och rörde på mig för hittade ingen bra ställning att ligga med, slutade med tårar och panik men till slut somnade jag efter några timmar med jobbig smärta
 
JÄVLASKITJÄVLASKITFUCKINGSKITFUCKILISKIT
jag missade BÅÅÅDDE sh provet och mötet!
hade ett prov i skolan idag ju och vid 10 idag skulle jag på möte hos BUP för att snacka om DBT med en behandlingspedagog och en psykatrisjuksköterska
 
dom hånskrattar mot mig
"HAHAHHA DU KLARAR INTE AV NÅGOT, JÄVLA NOLLA"
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Stackars lilla rara du, som har så svårt med sömnen.
Lite sorgligt att du missade mötet på BUP.
Men du kan väl få en ny tid?

Fotot du har publicerat, betyder det nåt speciellt för dig? Jag är en stor beundrare av Marilyn Manson, men det visste du väl säkert redan!

Svar: jo :( hoppas att jag får en ny tid snart ang DBT! jag hatar verkligen att min rygg kan bli så, har för det mesta alltid ont i ryggen men när det blir så att man kan inte resa sig upp och gråter för smärtan är förjävligt... dom värsta smärtorna kommer på vintern nu vilket jag inte längar efter haha
kan alltid hoppas att den lilla sega sjukgymnasten kommer att kontakta mig snart, skulle ju igentligen träffa sjukgymnasten med min kurator för någon vecka sen eller så men personen var för upptagen.... har väntat länge!
tycker att bilden är super cool, har lyssnat på marilyn manson i flllleerraa år nu och tröttnar aldrig! :)
ang din förra kommentar :
är glad över att du har det lungt omkring dig men förstår att det kan va ett krig för dig i ditt huvud men finns alltid när du vill ventilera dom, jag bits inte!
hoppas att det är bra med dig!
kram
Lilla Solus

2 Avius:

Fy vad jobbigt, åh :(
Ingen bra dag alls det där ju. Tycker tankarna kan ta sig någonstans och lämna dig ifred och sömnen får komma till dig så du kan fungera lite mer.
Du är ingen nolla. Du har blivit tilltrasslad och behöver hjälp att släta ut skrynkorna på själen. Förhoppningsvis kommer DBT:n hjälpa dig med det.
Kram, lilla Solus.

Svar: Tack fina! hoppas verkligen att man får en ny tid snart också, hoppas att det är bra med dig kram!
Lilla Solus

3 ♥ Ann-Ki ♥:

Som du läste i min blogg, mitt senaste inlägg, så är jag just nu inte riktigt mig själv... Sorgen och maktlösheten är det enda som just nu råder i min kropp. Ska föröka att skriva ett privat e-post till dig snart, inte idag, det klarar jag inte av. För du ställde en del frågor till mig och jag vill gärna svara på dom. Men just nu är jag alldeles för ledsen Kram lilla solus!

Svar: Kan förstå det fina, ta den tid du behöver! råder dig starkt att försöka rensa tankarna som en promenad med vovven eller kolla på något roligt som the dog whisper av cesar millan som jag brukar kolla på när jag är nere eller någon rolig film och försöka va social med mor, hoppas verkligen att det blir bättre med dig och din vännina snart! http://www.youtube.com/watch?v=UKkDxhbY8gshittade denna videon ett tag sen och tänkte på dig och din vovve direkt!massa med styrke kramar till dig!
Lilla Solus

4 Miss. Underground:

Känner med dig. Jag hatar också att missa möten och prov/skolan. Kram!

Svar: Tack fina! hoppas att det är bra med dig och kram på dig med!
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se