solus.blogg.se solus.blogg.se - Ångest

Ångest

Känner¨mig extremt sliten efter stress i skolan och en jobbig ångest attack som fick mig att skada mig själv igen... besviken på mig själv
kände mig väldigt deprimerad i skolan, fick tårar i ögonen för ingetting och på matten blev det värre,
min matte är inte direkt den bästa och man kände sig trög
när jag skulle ta bussen hem börja jag gråta för ingetting igen,
tankarna blev jobbigare och såg två tjejer från min gamla skola som brukade mobba mig, tror att det trigga det, men iaf
jag kom hem och börja gråta och kände hur hjärtat börja slå fortare och fortare, som att hjärtat skulle hoppa ut ur mitt bröst och man kunde inte andas så bra, började gråta högt som en unge och blev rädd att grannen skulle höra
 
kännt mig väldigt ensam och utfrysen dom senaste dagarna, mitt ex hatar mig och jag hatar att jag inte har livsglädje längre, hur hittar man den? kommer jag att hitta den igen?  kommer det gå så långt att jag försöker ta mitt liv igen? om jag överlever, hoppas att jag inte måste bli inlagd någonstans, hatar det,
känner mig så liten och otrygg när soc tvingar mig att bo någon annanstans
 
känns som att snart kommer man att ge upp, att man kommer att ge upp på livet, oh vad vacker döden är, vad blir det? ta överdos på zopiklon och somna och aldrig vakna? eller skära mig tills jag förblöder?
det är väldigt ensamt och jobbigt att kämpa själv.
                                                                                                                                                                      
 
 
 

Kommentarer:

1 Elliot:

Du ær aldrig ensam i din kamp, det ær så många av oss som gør allt før att førsøka øverleva. Oftast oss sjælva.

Svar: Tack för den fina och positiva kommentaren Elliot, fick mig att känna mig mindre ensam (:
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se