solus.blogg.se solus.blogg.se - Det kanske regnar men jag har ett paraply!

Det kanske regnar men jag har ett paraply!

 
 
Under vintern så skiter många i att vara aktiva och denna vintern har jag varit väldigt lat haha! Men nu ska det ändras! 
Hur aktiva har du varit denna vintern? eller har du också varit hemma hela dagarna?
Har tänkt köpa nya saker när jag får mina pengar, vill ha nya skor, dom på bilden har jag tänkt köpa och träningskläder och saker till valpen, har gjort en lista på vad jag ska köpa denna månaden till vovven och det kommer väl att ligga på 400 haha? har bestämmt att jag vill barfa hunden vilket ska bli roligt när vovven är här!
 
 
Ang träningen så har jag tänk göra denna squats challenge, man ska göra 3295 squats i en månad och varför inte? har tänkt träna ryggen/axlar och konditions träning också =) 
 
Dbt, komma igång med träningen, slutat röka och är mer positiv, har närmare kontakt med mamma och ska få en valp snart, woohoo!
Något jag tycker dödar motivationen till att gå ut och bara få röra på sig och andas frisk luft är om jag går där det är massa med bilar,betong och massa med folk och ljud! gå till ställen du har aldrig varit, försök att hitta en fin skog att gå i, det är som terapi för hjärnan! stanna en minut och kolla vart du är, hur ser träden ut? andas den friska luften! ta bort hörlurarna från öronen och lyssna allt omkring, vad hör du? fåglar? regnar det? blåser det?
 
 

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Wow, så positivt inlägg!
Du ska veta att detta ger mig en liten lyckokick att se dig skriva på detta sätt. Din personliga utveckling blir bara mer och mer och du tillåter dig förändras, du har viljan, det är det inget tvivel om.

Blir så glad över att du och din mamma har kommit varandra närmare. Träning, att röra på sig är inte bara positivt för kroppen, våra hjärnor mår även bra av detta och vårt psykiska tillstånd förbättras. Det är vetenskapligt bevisat.

Förstår också att du ser fram emot att få en hund och att utforska "världen" tillsammans med hunden. Det kommer att ge dig mycket positiva känslor och det kommer även få dig att träna på att orka att ge dig ut i alla väder. För det finns inget dåligt väder när man har hund, det finns bara (tyvärr) dyra kläder.

Svar: Efter att ha varit i sjukhuset hela dagen och varit väldigt bitter och sedan läsa denna kommentaren när man kommer hem! Du är så fin Ann-Ki! Och jag längtar verkligen till valpen haha! ska bli kul att utforska världen med vovven och ha en bästa kompis att komma hem till! vi har dock jätte svårt att välja om det ska va en hona eller en hane haha! K R A M
Lilla Solus

2 elin:

Hej, jag har bytt blogg, följ mig på bloglovin' där istället - jag följer dig
kram

Svar: Okej! Kram
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se