solus.blogg.se solus.blogg.se - Öl utmaningen?

Öl utmaningen?

 Tror nog att dom flesta har hörttalas om denna dumma, dumma utmaningen? Den går ut på att någon nominerar dig att svepa en öl och om du inte gör utmaningen är du skyldig personen ett 6-pack, det har gått så långt med denna utmaningen att folk dricker avföring och halsar massa med stark sprit, bara i Australien har 5 dött av detta skitet och självklart dumma ungdomar....
Jag utmanar mina läsare att göra något bra istället för detta tramset, jag utmanar er att göra något bra som att ge dina föräldrar en kram! ring din mamma eller pappa och säg att du älskar dom. Jag utmanar dig att donera blod eller organ! jag utmanar mina läsare att göra något bra istället!
 
Du vet bättre.

Kommentarer:

1 Ann-Ki:

Jag slutar att aldrig förvåna mig över mänskliga dumheter.

Svar: Ärligttalat så blir jag inte chockad längre :/
Lilla Solus

2 melissa:

Man är ju bara så dum som man gör sig.. bra insiativ och härlig uppmaning. Kramar om mina ungar ordentligt idag hihihhi

Svar: Exakt haha! va gulligt!
Lilla Solus

3 petronella:

Håller verkligen med dig! Så himla korkad trend haha

Svar: Haha, jo! tycker att det är så roligt att folk håller med mig (Y)
Lilla Solus

4 Julia - Borderline:

Så äckligt patetiskt alltså. Hatar öl och utmaningen. Blä!

Svar: Jo!
Lilla Solus

5 Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej härligt att jag kan läsa och kommentera din blogg. det är inte alla som jag kan läsa med min talsyntes så därför blir jag extra glad när det fungerar :)
Jag instämmer helt med dig vilken dum utmaning men du har en bra utmaning :) Jag har kramat mina barn och gosat med katten isse och hunden ville en stor söndagskram till dig från carina

Svar: Hej! Vad roligt att du kan läsa min blogg (: haha blir så glad över att folk håller med mig :3 tack för kommentaren! Kram
Lilla Solus

6 Frida knutsson:

Fyfan, jag hatar verkligen den där ölutmaningen, jag tänker vägra göra'n om jag bli nominerad, vilket jag nog inte blir..

Svar: Bra av dig att välja att inte göra den! Önska att fler tänkte som du :(
Lilla Solus

Kommentera här:

Sök bloggar
Få fler besökare till din blogg med Hittabloggen
solus.blogg.se solus.blogg.se